que sexi, que dolça, que freda

Vull que vinguin els reis.
Vull de regal unes botes de canya alta de color verd ampolla.
Vull comprar-me una faldilla per sota els genolls, que tingui vol i que porti alguna costureta divertida.
Vull posar-me una samarreta fins als malucs de color violeta.
Vull pintar-me les pestanyes d'un negre molt fosc i fer-me la ratlla a la part de sota dels ulls perquè sembli que estic indefensament malalta.
Vull tòrcer un somriure tímid i abaixar la mirada quan em miris.
Vull que em miris i apropar-te la mà de l'anell de plata fosca.
Vull mitges de color negre que m'arribin per la cuixa.
Vull alçar-me la faldilla amb vol i costureta divertida per damunt del genoll perquè esbrinis la mitja negra.
Vull alçar un braç mandrosa i acaronar-me els cabells amb la punta de la màniga violeta de la samarreta.
Vull que el primer que em treguis siguin les botes verd ampolla.
Vull fer moltes coses que tinc moltes ganes de fer només amb tu.
Vull que se'm marqui el melic en la samarreta quan em posi a ballar.
Vull que sigui avui i demà i passat i anem a comprar junts molta roba -perquè és nadal- i em demanis tots aquests petons que et faig amb les mans i que ni te n'adones.
Vull reflectir l'anell de plata fosca en el vidre del teu cotxe si anem de viatge perquè sembli la lluna.
Vull fer-te posar vermell.


(portem la bossa buida...)

2 caminants:

Anònim ha dit...

Que sexy, que dolça i que freda... M'agradat molt la teva poesia i he tremolat quan la vaig llegir. Feia molt de temps que no llegia gens paregut. Molt de ànim!

Anònim ha dit...

Fas somiar... molt maco.

 

passejant barcelona