neva a valència


crec que la ciutat se sentia gelosa de barcelona i ha decidit matinar-me uns reis de color blanc. la neu em fa molt feliç. mai n'he entès el motiu. i, avui, embotida dins del meu abric vermell de mil colors, passejo a gambades i li dedico deu anys de la meva vida.











gràcies a Mirielle per la imatge, presa del seu bloc

9 caminants:

Monique LaMer ha dit...

A les dones d´estiu ens agrada la neu perquè precisament quan se´n va tornem a gaudir dels colors...i arriva la primavera...mentre no ploga, pot fer tot el fred que vullga i nevar fins que tota València siga blanca...

com t´ho has fet per fer caure flocs de neu al blog?
b7s

Unknown ha dit...

Tens raó, a mi, que sóc d'estiu, també m'agrada la neu a la ciutat, per inusual suposo... que el gris quedi cobert de blanc te el seu encant!

Búha ha dit...

Com ha anat la Rachel Cusk?
A veure si neva a la meva illa!! Quina envejaaaaaa Pot ser nevi dilluns i quedi incomunicada...i no pugui anar a classe, ejejjeej
Disfruta de la neu i de l'abric multicolor!

elisabet ha dit...

Mmlle. LaMer, això és un efecte del temps i la màgia: inevitablement neva al depasseig i jo no puc fer-hi res. Es diu "Weather with you", i té a veure amb un desig de nadal en una carta a tres senyors molt poc republicans.

Neus! Hem de repetir ben aviat (tu portes el fum i jo la pela, huas!).

Pepa! No quedaràs incomunicada, et glaçaràs i hauran d'anar a buscar-te amb pic i pala! La Rachel Cusk m'ha decebut força. Suposo que perquè tinc una idea determinada d'Itàlia i "m'ha fet ràbia" que ella en tingui una de diferent...
Petonetsss (i passa per aquí el dia 15, bob).

Búha ha dit...

Sento que t'hagi decebut la Cusk...si és que amb aquest nom...
Què passa el dia 15?¿ ;) Sempre passejo per aquí, encara que no sempre comento, així que el 15 sense falta! Em sembla que no tinc cole aquell dia!

Anònim ha dit...

Un regalet d'una seguidora...

http://www.youtube.com/watch?v=9jD0XqnpO58




m.

elisabet ha dit...

OH!!! QUIN REGAL! Qui ets? Perquè això es mereix un GRÀCIES enorme! I, per descomptat, aquesta cançó anirà en un post ben aviat.
:D

Anònim ha dit...

Gràcies a tu!! suposo que sóc una de les moltes persones que vàrem arribar al teu blog per casualitat (farà dos anys ja??) i que ara estem una mica enganxats, jaja. Jo hi vaig arribar buscant alguna cosa de crowded house em sembla... i m'hi he quedat!! me'n alegro que t'agradi

M.

elisabet ha dit...

Doncs que tinguis bons passeigs, M. :)

 

passejant barcelona