lost island

atureu-me el temps
i deixeu que faci figa aquesta ona
que llepa els meus dits.
m'he llevat en una illa
amb els cabells estesos al cel.
ara no puc
no puc sortir-ne i les passes
claven cercles a la consciència.
em trobo sola.
atureu-me el temps,
que sàpiga arribar
al punt més tendre de la capçada.





Vampires wait to dance on my grave
Lawyers that gather around a disaster
Step on the gas, our glorious past
Is catching up with us and on the horizon

You can almost make out
The shape of a mouth
In the billowing clouds
Where the lost island is found

Child on my lap, taking a nap
Knowing that nothing can ever be stolen
And you paint the jug, paint it with love
As if you were the one girl who needed reminding

You can almost make out
The shape of a mouth
Where the rocks begin
Thats where the lost island is

Oh wonder why
Some wait for the signs
But you'll always be my girl
Sun diving off
Like birds from the rocks
You'll always be my girl

You can almost make out
The shape of a mouth
And the contours of Earth
And I promise you one day I will return


Crowded House

2 caminants:

Anònim ha dit...

Hola,
coneixes l´obra de l´Encarna Sant-Celoni?
Et recomano ERÒTIQUES I DESPENTINADES, Arola Editors

Un recorregut de cent anys per la poesia catalana amb veu de dona.
Imma

elisabet ha dit...

No el coneixia, però l'acabo d'encarregar! Quin gran consell, Imma!
A l'Encarna Sant-Celoni sí que la coneixia.
B777

 

passejant barcelona