ara mateix

gràcies, P.

9 caminants:

Anònim ha dit...

quina fotografia més bonica!!! Elisabet, per favor, dóna-li l'enhorabona a P. ;)

L'Espolsada llibres ha dit...

Com estàs?

Anònim ha dit...

hola,
segur que ja t´estàs recuperant...
Em sona l´escriptora Mansfield, però no n´he llegit res.
Ara estic amb El consol de l´Anna Gavalda...
Imma

Búha ha dit...

ja m'hauria agradat a mí, fer-la... trobar-la ha estat una sort!

Vicent Terol ha dit...

Preciosa fotografia...

L'estiu passat en vaig fer una molt semblant. Però aquesta té una bellesa especial.


Salutacions.

Búha ha dit...

I on vas aconseguir fer la fotu? quina grandíssima sort!!! m'encantaria estar en un lloc així!

Anònim ha dit...

Si vas al blog de més Vilaweb OI? de l´Oriol Izquierdo veuràs que també ha escollit un fragment de l´escriptora Katherine Mansfield.
Casualitats que passen...
Imma

Elena, professora de valencià. ha dit...

Hola Imma!
No et conec, però què et pareix "El consol" d'Anna Gavalda? Què et pareix l'escriptora?
Salutacions a tots els comentaristes i per descomptat molts ànims a la nostra bloquera que ens té tan enganxats al seu món!
Besets Eli!

elisabet ha dit...

Hola a tots! Vull donar la benvinguda a Vicent! Petons!

 

passejant barcelona